wtorek, 14 marca 2017

WARSZTATY W ZŁODZIEJEWIE

Warsztaty fotografii ślubnej w Złodziejewie to bezapelacyjnie jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Miejsce magiczne, które pozwoliło mi 'spojrzeć na świat' z innej perspektywy. Poznanie siebie, ukierunkowanie swojego stylu w fotografii to rzecz bezwzględnie najważniejsza w tym zawodzie.
Przełamywać bariery i strach, być pewnym tego, co się czuję. Niby wiedziałam to wcześniej, niby to praktykowałam, ale brak wiary w swoje możliwości uniemożliwiał mi dalszy rozwój. Mam nadzieję, że to początek 'dobrych zmian' i energia, wraz z optymistycznym podejściem do dalszych przedsięwzięć będzie towarzyszyła mi baaaaardzo długo :)
Kochani współtowarzysze warsztatów, dziękuję Wam każdemu z osobna za cudownie spędzony czas w Złodziejewie. Myślę, że żadne słowa nie opiszą tego jak wspaniale się z Wami bawiłam! Z całego serducha wierzę, że jeszcze się spotkamy. Mam nadzieję, że prawo przyciągania zadziała i znów zasiądziemy wspólnie w klimatycznej 'piwnicy' :)
Dziękuję Ci Karol oraz Marcelino, że tworzycie coś tak wspaniałego. Do zobaczenia wkrótce!


Poniższe zdjęcia zrobione zostały podczas Warsztatów Fotografii Artystycznej Wiele Dróg- Jedna Pasja w Złodziejewie.


Zdjęcia wykonywane pod okiem KAROLA KALINOWSKIEGO (http://swietliste.pl/)
Wizażystka: ANNA OBORSKA (https://www.facebook.com/warsztatownia/)
Panna Młoda: ROKSANA STĘPIEŃ 
































Fotografia Martyna Wychowałek