poniedziałek, 6 marca 2017

EMILIA&ADAM SESJA NARZECZEŃSKA

Z Emilią oraz z Adamem znaleźliśmy się na jednym z portali ślubnych. Szukali fotografa na swoją uroczystość weselną, ale z racji, że moje portfolio nie jest jeszcze zbytnio rozbudowane, podjęcie decyzji było trudne. Zaproponowałam im sesję narzeczeńską. Świetna okazja, by poznać się bliżej, a przede wszystkim - sprawdzić umiejętności.
Miejsce sesji wybrali przyszli Państwo Młodzi: Księży Młyn w Łodzi. Mieszkałam w Łodzi 3 lata i przez te 3 lata ani razu nie odwiedziłam tego miejsca! Paranoja :)
Na sesję przybyłam chwilę wcześniej, by chociaż prowizorycznie 'ogarnąć' wzrokowo, gdzie tak naprawdę będziemy przebywać. Pogoda rozpieszczała. Emilia i Adam również zjawili się wcześniej, więc zostałam wrzucona na głęboką wodę. Nie ukrywam, że stres dopadł mnie straszny, ale, gdy tylko się spotkaliśmy, całe zamieszanie w mojej głowie zniknęło :)
Emilia i Adam poznali się w pracy. Po prawie rocznej znajomości zaręczyli się, a w lipcu powiedzą sobie sakramentalne "TAK" bo jak mówią "nie ma na co czekać"!
I słusznie, bo w ich przypadku miłość było czuć w powietrzu, w każdym wypowiedzianym przez nich słowie i w każdym spojrzeniu. Zresztą, sami zobaczcie co udało nam się wspólnie stworzyć :)







































Fotografia Martyna Wychowałek