piątek, 19 maja 2023

Ślub cywilny Sylwii i Huberta w Warszawie



 Ślub cywilny Sylwii i Huberta w Warszawie, Urząd Stanu Cywilnego Warszawa-Praga Północ

Wyszukanie usługodawcy na jednej z grup facebookowych? No jak najbardziej! I to na jednej z tych, na których jestem codziennie, czytam, współodczuwam, przeżywam! Sylwia do mnie napisała, później zadzwoniła, no a z czasem spotkaliśmy się 1 kwietnia (dzień przed moimi urodzinami) bym mogła uwiecznić jeden z najważniejszych dni w ich życiu! Sylwii i Huberta! Chociaż dzielą nas kilometry, inne województwo, miałam możliwość być z nimi, za co jestem ogromnie wdzięczna! Przechadzki po Łazienkach Królewskich, później ślub w jednym z najładniejszych Urzędów Stanu Cywilnego w Polsce.
Mimo tego, że przed budynkiem były wykonywane "prace remontowe", wnętrze naprawdę jest ładne, schludne a przede wszystkim ma przestrzeń (co dla fotografów jest po prostu ważne) 
Kochani, niesamowicie Wam dziękuję! Za wszystkie rozmowy, za otwartość serca i za zaufanie! Mam nadzieję, że do zobaczenia! :*


























































































































































































































Fotografia Martyna Wychowałek