niedziela, 20 września 2020

REPORTAŻ Z CHRZTU ŚW. NELI




Chrzest Neli był kolejną okazją, by móc zobaczyć się z Adą, Bartkiem, Lilką oraz ich najbliższą rodziną. Za każdym razem, gdy mijam próg domu na Tulipanowej, w mojej głowie wybrzmiewają słowa:
"O jaaa, jak dobrze znów tutaj być!"
Reportaż poniżej jest w jakiś sposób dla mnie szczególny.
 Mogłam być w środku. Obserwować. Słuchać. Rozmawiać. 

Kochani! Jestem Wam niesamowicie wdzięczna za zaufanie, a przede wszystkim za okazanie czułości i ciepła. Pokazaliście mi coś naprawdę ważnego. 
Życie różne przeszkody nam rzuca pod nogi, ale gdy jest się razem, gdy jest się obok, gdy jest się blisko...
To pokonać można wiele. Śmiem stwierdzić, że nawet i wszystko!

Dziękuję 💗



















































































































































































































Fotografia Martyna Wychowałek