wtorek, 12 listopada 2019

ŚLUB KLAUDIA & DAWID




Nie przez przypadek wybrałam jako zdjęcie główne tańczącą mamę Klaudii. Ślub Klaudii i Dawida był z tych ślubów, gdzie nie chciało się zbierać do domu i powyższe zdjęcie przypomina mi tą nieziemską atmosferę, w której mogłam uczestniczyć.
Często obija mi się o uszy, że śluby są aktualnie zbyt przerysowane, najzwyklej w świecie niepotrzebne. Nie jest to prawdą, gdy wokół siebie jesteśmy w stanie sprowadzić takich ludzi, przy których czujemy się bezpiecznie i po prostu... szczęśliwie :)
I tak właśnie było na tym przyjęciu! Dziękuję za wszelkie rozmowy, poznane historie i ciekawostki.

Klaudio i Dawidzie :D
Po raz kolejny pozwolę sobie wspomnieć, że zostałam bardzo, bardzo, bardzo ciepło przyjęta przez Waszą rodzinę i mam nadzieję, że równie ciepło będziecie powracać do Waszego, co by nie słodzić, ważnego dnia :D Do zobaczenia!



A tymczasem zapraszam na reportaż :)



Przyjęcie weselne: RESTAURACJA LELIWA KOŃSKIE

Dj: ANEM





















































































































































































































































































































Fotografia Martyna Wychowałek