piątek, 11 października 2019

ŚLUB KASI I MAĆKA




Ślub Kasi i Maćka, na który czekaliśmy ponad rok od naszego pierwszego spotkania, odbył się 22 czerwca. I ufff, wstrzeliliśmy się w dzień, w którym nie było ponad 30 stopniowego upału, czuć było lekki powiew wiatru no i oczywiście słońce i światło również nas nie zawiodło!
Muszę napomknąć, że podczas wizyty u Kasi jak i u Maćka, zostałam bardzo ciepło przyjęta przez ich rodzinę. Być może nie zabrzmi to dosyć skromnie, ale ja to mam szczęście do ludzi! :)
Ceremonia zaślubin odbyła się w Parafii Najświętszej Eucharystii, położona w zachodniej części Łodzi, na osiedlu Retkinia. Parafia ta jest mi bardzo znana ze względu na wykonanie już kilku reportaży z tego kościoła.
Następnie udaliśmy się do sali bankietowej "W Dobrym Stylu" w Aleksandrowie Łódzkim. Obsługa, jedzenie.. No z czystym sumieniem polecam :)
Jeżeli szukacie profesjonalnej obsługi barmańskiej to tylko u chłopaków z MEGABAR!
Miałam również przyjemność pracować z DZIEMIAN - obsługa video na najwyższym poziomie, miałam okazję zobaczyć zwiastun u Kasi i Maćka, sztosik! :D

Kasiu, Maćku, jeszcze raz bardzo dziękuję!
A teraz....



czas na fottyyyyy :D






















































































 

 




































































 






























































































































Fotografia Martyna Wychowałek